Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Ost och lite vin!

Av "Bönan" - 23 oktober 2010 21:19

Nej, matmässan "Älska Mat" i Malmö var inte lika bra som "Passion för Mat" i Göteborg i våras som var mkt större och bättre på många sätt. Men nu har jag varit där också i alla fall och vet bättre till nästa gång.


Nu ska jag avnjuta en liten osttallrik med olika delikata ostar tillsmmans med salta kex och hjortronsylt. Ett par glas vitt vin till det och kvällen är komplett.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av "Bönan" - 4 november 2010 12:38

Det finns så otroligt många matbloggar och en del av dem är riktigt bra men sen finns där en hel del som är rent ut sagt dåliga. Men det beror även givetvis på vem man frågar och vems åsikt man tar del av. Matbloggspriset pågår för fullt och avgörs...

Av "Bönan" - 3 november 2010 11:30

Jobb, jobb och åter jobb. Vem jobbar man egentligen för och framförallt, vem lever man egentligen för? Det jobbas hela tiden vare sig vi vill det eller ej. Det är jobb konstant men livet handlar såklart om så mycket annat än pengar även om det underl...

Av "Bönan" - 1 november 2010 22:18

Snart är det jul igen och alla julpynt/dekorationer ska tas fram eller inhandlas för att skapa den bästa julkänslan, men däremellan kommer faktiskt Halloween som var igår och Alla Helgons Dag som är kommande helg. Alla dessa helgdagar har för mig ett...

Av "Bönan" - 1 november 2010 13:23

Var på bio igår och såg nya "Saw" i 3D och den var faktiskt en av dem bättre Saw-filmerna. Men den var så groteskt våldsam med en detaljerad grymhet i större delen av filmen att det faktiskt var en del från biopubliken som, p.g.a.att dem inte klarade...

Av "Bönan" - 30 oktober 2010 18:38

Var ute på en långpromenad i det sköna höstvädret och väl framme vid min trappa insåg min mage att det hade varit rätt skönt med en pizza och coca cola till det. Med raska steg mot favoritpizzerian och en klassisk Capricciosa i mina tankar fyllde jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards