Alla inlägg den 1 november 2010

Av "Bönan" - 1 november 2010 22:18

Snart är det jul igen och alla julpynt/dekorationer ska tas fram eller inhandlas för att skapa den bästa julkänslan, men däremellan kommer faktiskt Halloween som var igår och Alla Helgons Dag som är kommande helg. Alla dessa helgdagar har för mig ett enda syfte vilket är och går ut på att ha så kul och trevligt som helst, för det är oftast då som vi samlas och träffas med våra nära och kära. Då mår jag även som allra bäst vilket i sin tur skapar en glädje och lycka inom mig som få stunder kan skapa.

Av "Bönan" - 1 november 2010 13:23

Var på bio igår och såg nya "Saw" i 3D och den var faktiskt en av dem bättre Saw-filmerna. Men den var så groteskt våldsam med en detaljerad grymhet i större delen av filmen att det faktiskt var en del från biopubliken som, p.g.a.att dem inte klarade av filmens obehagligheter, gick ut från salongen mitt under filmens gång. Man måste ha ett starkt psyke för att kunna klara sig igenom en sådan här typ av film och hela tiden intala sig själv att det trots allt är på låtsas och att ingenting av det man ser händer på riktigt. Men bra filmskapare och framförallt bra skådespelare lyckas ibland övertyga oss det motsatta.

Jag rekommenderar denna spännande och välgjorda film för dig med ett starkt psyke och tålig mage men råder känsliga tittare att avstå denna film helt och hållet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards